Iwona Wenta

Iwona Wenta

Uczestnicy moich zajęć są moimi gośćmi

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku. Uczestniczka licznych szkoleń i warsztatów fitness. Kocha ćwiczenia rozwijające siłę i gibkość. Jest również amatorką innych form aktywności ruchowej. Ukończyła z powodzeniem maratony w Berlinie i Hamburgu. Inicjatorka i czynna uczestniczka kieleckiej amatorskiej grupy biegowej „Biegam Bo Musze”.

Jako instruktor fitness na „własnej skórze” odczuwa pozytywny wpływ aktywności ruchowej, która daje jej energię do innych działań.

Funkcja w klubie

  • Trener fitness

Doświadczenie

  • ponad 20 letnie międzynarodowe doświadczenie (Polska, Hiszpania, Niemcy)
  • Instruktor licencji A przy Deutsche Fitness & Aerobic Verband
  • Instruktor Les Mills (BodyPump®, Body Combat, Body Jam)
  • Instruktorka (Dyplom Master) Vinyasa Power Yoga

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/users/symetris/public_html/symetris/wp-content/themes/gymbase/post-type-classes.php on line 636
  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Cardio Atak

    30 minutowy bardzo efektywny trening interwałowy.Trening ten przyspiesza metabolizm, pomaga spalać tkankę tłuszczową, rzeźbi mięśnie, w szybkim tempie zwiększa wydolność. Nie wymaga zastosowania żadnego sprzętu. Pozwala osiągnąć podwójny efekt spalania kalorii w trakcie treningu i przez wiele godzin po nim.

    Kategoria

  • Fit Mama

    FIT MAMA – zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po ciąży, a nie mają z kim zostawić swoich pociech na czas treningu. Ćwiczymy razem z dziećmi, wzmacniając mięśnie całego ciała. Wyszczuplamy brzuch i wysmuklamy talię, poprawiamy kondycję kręgosłupa, ujędrnieniamy skórę, wzmacniamy mięśnie głebokie, w tym mięśnie dna miednicy. Dodatkowym atutem tych zajęć jest

    FIT MAMA – zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po ciąży, a nie mają z kim zostawić swoich pociech na czas treningu.
    Ćwiczymy razem z dziećmi, wzmacniając mięśnie całego ciała. Wyszczuplamy brzuch i wysmuklamy talię, poprawiamy kondycję kręgosłupa, ujędrnieniamy skórę, wzmacniamy mięśnie głebokie, w tym mięśnie dna miednicy.
    Dodatkowym atutem tych zajęć jest wspólna zabawa z maluszkami i możliwość spotkania innych mam z dziećmi w podobnym wieku. Poprawa samopoczucia i wzrost poziomu hormonów szczęścia – gwarantowane!
    Zajęcia poprowadzą nasze doświadczone FIT MAMY trenerki: Alelsandra Jaskólska i Karolina Omańska. Zapraszamy wszystkie mamy z maluszkami od 4 miesiąca do 7 roku życia.
    FIT MAMA w każdy wtorek i piątek o 9:30

    Grafik
  • Sztangi

    W grupie siła!

    Efektywny trening wytrzymałości siłowej z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem. Opiera się on na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń.

    Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu.

    Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Sztangi & Kettlebells

    Efektywny trening wytrzymałościowy z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem oraz kettlebells. Dodatkowo na treningu wykorzystywane są kettle o obciążeniu 8kg i 12kg. Zajęcia opierają się na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację

    Efektywny trening wytrzymałościowy z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem oraz kettlebells. Dodatkowo na treningu wykorzystywane są kettle o obciążeniu 8kg i 12kg. Zajęcia opierają się na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu. Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

    Grafik
  • Yoga

    Yoga

    Trening polegający na pracy nad własnym ciałem (poprzez ćwiczenia fizyczne- asany) oraz oddechem (za pomocą ćwiczeń oddechowych- pranayamy). Yoga jest odpowiednia dla osób dążących do pełnego zdrowia i dobrej kondycji. Jej celem jest osiągnięcie wewnętrznej harmonii i wzmocnienie ciała zgodnie z zasadą, że aby móc zdyscyplinować umysł trzeba najpierw zdyscyplinować ciało.

    Praktykowane asany nie są zbyt skomplikowane, trening wymaga koncentracji i łączenia wysiłku mięśni z oddechem. Ćwiczenia kończą się relaksem, który wycisza umysł oraz dodaje energii i siły. Ćwiczenia wpływają na ogólną sprawność organizmu, jego siłę, gibkość i wytrzymałość, równocześnie rozluźniają i wzmacniają mięśnie oraz przywracają równowagę kręgosłupowi i całemu układowi kostnemu.

    Odejmują lat, są sposobem na utrzymanie dobrostanu zdrowotnego i odprężenie.

     

    Kategoria

    • Body & Mind
    • Siła
    • Wzmacnianie
    Grafik