Iwona Wenta

Iwona Wenta

Uczestnicy moich zajęć są moimi gośćmi

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku. Uczestniczka licznych szkoleń i warsztatów fitness. Kocha ćwiczenia rozwijające siłę i gibkość. Jest również amatorką innych form aktywności ruchowej. Ukończyła z powodzeniem maratony w Berlinie i Hamburgu. Inicjatorka i czynna uczestniczka kieleckiej amatorskiej grupy biegowej „Biegam Bo Musze”.

Jako instruktor fitness na „własnej skórze” odczuwa pozytywny wpływ aktywności ruchowej, która daje jej energię do innych działań.

Funkcja w klubie

  • Trener fitness

Doświadczenie

  • ponad 20 letnie międzynarodowe doświadczenie (Polska, Hiszpania, Niemcy)
  • Instruktor licencji A przy Deutsche Fitness & Aerobic Verband
  • Instruktor Les Mills (BodyPump®, Body Combat, Body Jam)
  • Instruktorka (Dyplom Master) Vinyasa Power Yoga

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/users/symetris/public_html/symetris/wp-content/themes/gymbase/post-type-classes.php on line 636
  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie Wzmacnianie

    .

    Trening Bieżnie Wzmacnianie jest przeznaczony dla kobiet i mężczyzn we wszystkich grupach wiekowych. Zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni kinetycznych (napędzanych siłą swoich nóg) oraz dodatkowego sprzętu, za pomocą którego uczestnicy wzmocnią i wyrzeźbią swoje ciało, a także doprowadzą do utraty nadmiernej tkanki tłuszczowej.

    Ćwiczenia na bieżniach przeplatane są elementami treningu wzmacniającego. Takie połączenie powoduje wzrost wytrzymałości uczestników, a także rozwój tkanki mięśniowej nie tylko dolnych, ale także górnych partii ciała.

    Grafik
  • Cardio Atak

    30 minutowy bardzo efektywny trening interwałowy.Trening ten przyspiesza metabolizm, pomaga spalać tkankę tłuszczową, rzeźbi mięśnie, w szybkim tempie zwiększa wydolność. Nie wymaga zastosowania żadnego sprzętu. Pozwala osiągnąć podwójny efekt spalania kalorii w trakcie treningu i przez wiele godzin po nim.

    Kategoria

  • Power Shape

    Power Shape

    Zgrabna i sportowa sylwetka na wyciągnięcie ręki!

    Podczas tego treningu wyrzeźbisz i wzmocnisz całe ciało. Zajęcia ukierunkowane są na intensywne modelowanie ramion, pleców, brzucha, jak również dolnych partii ciała -jędrnych pośladków i smukłych nóg. Dla najlepszych efektów wykonujemy urozmaicone ćwiczenia z przeróżnym i najnowocześniejszym sprzętem, stosujemy różne techniki treningowe, aby za każdym razem pobudzać mięśnie w inny sposób.

    Trening nie zawiera skomplikowanych choreografii. Jest prosty, ale intensywny. Wymaga dużego wydatku energetycznego, zatem daje również efekty w postaci spalania zbędnych kalorii. Nadmiar tkanki tłuszczowej zamienisz na zgrabną, wymodelowaną, sportową sylwetkę.

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Sztangi

    W grupie siła!

    Efektywny trening wytrzymałości siłowej z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem. Opiera się on na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń.

    Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu.

    Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Yoga

    Yoga

    Trening polegający na pracy nad własnym ciałem (poprzez ćwiczenia fizyczne- asany) oraz oddechem (za pomocą ćwiczeń oddechowych- pranayamy). Yoga jest odpowiednia dla osób dążących do pełnego zdrowia i dobrej kondycji. Jej celem jest osiągnięcie wewnętrznej harmonii i wzmocnienie ciała zgodnie z zasadą, że aby móc zdyscyplinować umysł trzeba najpierw zdyscyplinować ciało.

    Praktykowane asany nie są zbyt skomplikowane, trening wymaga koncentracji i łączenia wysiłku mięśni z oddechem. Ćwiczenia kończą się relaksem, który wycisza umysł oraz dodaje energii i siły. Ćwiczenia wpływają na ogólną sprawność organizmu, jego siłę, gibkość i wytrzymałość, równocześnie rozluźniają i wzmacniają mięśnie oraz przywracają równowagę kręgosłupowi i całemu układowi kostnemu.

    Odejmują lat, są sposobem na utrzymanie dobrostanu zdrowotnego i odprężenie.

     

    Kategoria

    • Body & Mind
    • Siła
    • Wzmacnianie
    Grafik