Karolina Omańska

Karolina Omańska

Z zawodu jestem skrzypaczką od dziecka związaną ze sportem - pływanie, narty, jeździectwo, wspinaczka skałkowa.

Instruktorem fitness jestem czynnie już 15 rok i wciąż niezmiennie mnie to pasjonuje. Zajęcia dają mi ogromną radość, którą staram się zarażać innych. Lubię zarówno mocne interwały, jak i klimatyczne stretchingi, czy treningi z piłką. Przyjdź i przekonaj się, jaką radość można czerpać ze wspólnych ćwiczeń. Do zobaczenia na sali!

  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie Wzmacnianie

  • Fit Ball

    Jest to trening z użyciem dużej, gumowej piłki.

    Utrzymywanie równowagi na piłce wzmacnia mięśnie głębokie, co bardzo korzystnie wpływa na stabilizację miednicy i kręgosłupa. Dodatkowo trening ten poprawia koordynację ruchową, zwiększa siłę oraz wytrzymałość mięśni, wysmukla, ujędrnia i rzeźbi całe ciało. Odpowiedni dla każdego.

    Grafik
  • Interwał

    Jest to trening, podczas którego przeplatają się ćwiczenia o dużej i średniej intensywności.

    Przyspiesza on metabolizm sprawiając, że spalamy kalorie nie tylko podczas jego trwania, ale jeszcze wiele godzin po jego zakończeniu. Może być przeprowadzony z użyciem sprzętu – stepy, hantle, sztangi, gumy, bosu itd., jak również jedynie z ciężarem własnego ciała. Ćwiczenia proponowane są zawsze w kilku wersjach pod względem trudności, trening ten jest więc odpowiedni dla każdej zdrowej osoby, niezależnie od jej stopnia zaawansowania.

    Grafik
  • Step / Bosu Power Shape

  • Sztangi

    W grupie siła!

    Efektywny trening wytrzymałości siłowej z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem. Opiera się on na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń.

    Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu.

    Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Tabata

    Zajęcia o wysokiej intensywności, prowadzone na zasadzie stacji.

    Mocna rozgrzewka, po której następuje część główna – uczestnicy przemieszczają się według określonych reguł ze stacji na stację. Po części głównej następuje część zawierająca elementy stretchingu, relaksacji i rozluźnienia.

    Wykorzystujemy między innymi stepy, piłki, gumy, hantle, sztangi, liny, TRX-y. Zajęcia dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

  • Tbc Shape

    Zajęcia o bardzo wysokiej intensywności, rozgrzewka prowadzona dynamicznie, po której następuje część główna zakończona treningiem Tabata.

    Dalsza część treningu to trening wzmacniający ukierunkowany głównie na brzuch, pośladki i nogi. Na zakończenie wprowadzone są elementy stretchingu i rozluźnienia. Podczas treningu TBC nasze całe ciało poddawane jest dużemu wysiłkowi, na wysokim tętnie, z małymi obciążeniami bądź ciężarem własnego ciała. Trening prowadzony przy mocnej i rytmicznej muzyce. Często pojawiają się elementy takie jak przysiady, wykroki, zakroki, wyskoki, planki, pompki. Korzystamy z hantelek, czasem stepów, gum a nawet piłek. Zajęcia dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych, zawierające niewielką ilość choreografii.