Karolina Omańska

Karolina Omańska

Z zawodu jestem skrzypaczką od dziecka związaną ze sportem - pływanie, narty, jeździectwo, wspinaczka skałkowa.

Instruktorem fitness jestem czynnie już 15 rok i wciąż niezmiennie mnie to pasjonuje. Zajęcia dają mi ogromną radość, którą staram się zarażać innych. Lubię zarówno mocne interwały, jak i klimatyczne stretchingi, czy treningi z piłką. Przyjdź i przekonaj się, jaką radość można czerpać ze wspólnych ćwiczeń. Do zobaczenia na sali!

  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie Wzmacnianie

    .

    Trening Bieżnie Wzmacnianie jest przeznaczony dla kobiet i mężczyzn we wszystkich grupach wiekowych. Zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni kinetycznych (napędzanych siłą swoich nóg) oraz dodatkowego sprzętu, za pomocą którego uczestnicy wzmocnią i wyrzeźbią swoje ciało, a także doprowadzą do utraty nadmiernej tkanki tłuszczowej.

    Ćwiczenia na bieżniach przeplatane są elementami treningu wzmacniającego. Takie połączenie powoduje wzrost wytrzymałości uczestników, a także rozwój tkanki mięśniowej nie tylko dolnych, ale także górnych partii ciała.

    Grafik
  • Fit Ball

    Jest to trening z użyciem dużej, gumowej piłki.

    Utrzymywanie równowagi na piłce wzmacnia mięśnie głębokie, co bardzo korzystnie wpływa na stabilizację miednicy i kręgosłupa. Dodatkowo trening ten poprawia koordynację ruchową, zwiększa siłę oraz wytrzymałość mięśni, wysmukla, ujędrnia i rzeźbi całe ciało. Odpowiedni dla każdego.

    Grafik
  • Interwał

    Jest to trening, podczas którego przeplatają się ćwiczenia o dużej i średniej intensywności.

    Przyspiesza on metabolizm sprawiając, że spalamy kalorie nie tylko podczas jego trwania, ale jeszcze wiele godzin po jego zakończeniu. Może być przeprowadzony z użyciem sprzętu – stepy, hantle, sztangi, gumy, bosu itd., jak również jedynie z ciężarem własnego ciała. Ćwiczenia proponowane są zawsze w kilku wersjach pod względem trudności, trening ten jest więc odpowiedni dla każdej zdrowej osoby, niezależnie od jej stopnia zaawansowania.

    Grafik
  • Step / Bosu Power Shape

    Podczas tego treningu wyrzeźbisz i wzmocnisz całe ciało. Zajęcia ukierunkowane są na intensywne modelowanie ramion, pleców, brzucha, jak również dolnych partii ciała – jędrnych pośladków i smukłych nóg. Dla
    najlepszych efektów wykonujemy urozmaicone ćwiczenia z użyciem piłek BOSU lub stepów, w zależności od planu instruktora :) Stosujemy różne techniki treningowe, aby za każdym razem pobudzać mięśnie w inny sposób.

    Trening nie zawiera skomplikowanych choreografii. Jest prosty, ale intensywny. Wymaga dużego wydatku energetycznego, zatem daje również efekty w postaci spalania zbędnych kalorii. Nadmiar tkanki tłuszczowej
    zamienisz na zgrabną, wymodelowaną, sportową sylwetkę.

    Grafik
  • Sztangi

    W grupie siła!

    Efektywny trening wytrzymałości siłowej z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem. Opiera się on na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń.

    Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu.

    Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Tabata

    Zajęcia o wysokiej intensywności, prowadzone na zasadzie stacji.

    Mocna rozgrzewka, po której następuje część główna – uczestnicy przemieszczają się według określonych reguł ze stacji na stację. Po części głównej następuje część zawierająca elementy stretchingu, relaksacji i rozluźnienia.

    Wykorzystujemy między innymi stepy, piłki, gumy, hantle, sztangi, liny, TRX-y. Zajęcia dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

  • Tbc Shape

    Zajęcia o bardzo wysokiej intensywności, rozgrzewka prowadzona dynamicznie, po której następuje część główna zakończona treningiem Tabata.

    Dalsza część treningu to trening wzmacniający ukierunkowany głównie na brzuch, pośladki i nogi. Na zakończenie wprowadzone są elementy stretchingu i rozluźnienia. Podczas treningu TBC nasze całe ciało poddawane jest dużemu wysiłkowi, na wysokim tętnie, z małymi obciążeniami bądź ciężarem własnego ciała. Trening prowadzony przy mocnej i rytmicznej muzyce. Często pojawiają się elementy takie jak przysiady, wykroki, zakroki, wyskoki, planki, pompki. Korzystamy z hantelek, czasem stepów, gum a nawet piłek. Zajęcia dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych, zawierające niewielką ilość choreografii.

  • Trening personalny

    Zajęcia z osobistym trenerem
    Trening personalny

    Trening przygotowany specjalnie dla Ciebie i prowadzony przez Twojego osobistego trenera

    Nie masz na tyle silnej woli, by samemu systematycznie i rzetelnie ćwiczyć?
    Trener personalny urozmaici Twój trening by nie było monotonnych i nudnych ćwiczeń, ułoży i poprowadzi go tak aby Twoje efekty stały się faktem!!!

 Dla trenera osobistego punktem wyjścia są Twoje indywidualne potrzeby. W oparciu o cele treningowe jakie chcesz osiągnąć, skomponujemy optymalny i jak najlepiej dobrany do twoich potrzeb i możliwosci trening. Trening personalny pozwala tworzyæ indywidualne rozwiązania. Dzięki nim można wyznaczyć najskuteczniejszą drogę do osiągnięcia pożądanych celów, a w tym przede wszystkim modelowanie sylwetki, poprawę kondycji fizycznej czy profilaktykę zdrowotną. Dodatkowo, idealnie dopasowany plan treningowy pozwala czerpać dużo przyjemności z podejmowanej aktywności fizycznej, uczy świadomości ciała oraz dodaje energii życiowej i redukuje efekty codziennego stresu. Trener osobisty nie tylko dba o bezpieczeństwo ćwiczeń, ale również o technikę ich wykonania przez co każda chwila spedzona na siłowni jest bardziej efektywna i skuteczna.
    Nasi trenerzy personalni zapewnią Ci osiągnięcie najkorzystniejszych rezultatów, a dodatkowo zadbają o to żebyś był(a) przez cały czas zmotywowany(a) i pełen(a) zapału do osiągnięcia upragnionej formy i wyglądu.

    Zalety

    • Indywidualny program ćwiczeń
    • Trener jest tylko dla Ciebie
    • Efektywnie wykorzystany czas ćwiczenia

    Zobacz Cennik