Kasia Różycka

Kasia Różycka

Cokolwiek robisz rób do końca, najlepiej jak potrafisz i z całych sił bo wtedy wysiłek ma sens.

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, instruktor piłki siatkowej i gimnastyki korekcyjnej, obecnie nauczyciel wychowania fizycznego. Po ukończeniu studiów spełniła swoje marzenie i zdobyła kwalifikacje do prowadzenie aerobiku. Od 7 lat zajmuje się fitnessem i dalej doskonali swoje umiejętności na konwencjach i szkoleniach. Bardzo lubi zajęcia wzmacniające, step i taniec.

Funkcja w klubie

  • Trener fitness

Na zajęciach gwarantuje:

  • dużo spalonych kalorii
  • dobrą muzykę
  • świetną zabawę
  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Fit Mama

    FIT MAMA – zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po ciąży, a nie mają z kim zostawić swoich pociech na czas treningu. Ćwiczymy razem z dziećmi, wzmacniając mięśnie całego ciała. Wyszczuplamy brzuch i wysmuklamy talię, poprawiamy kondycję kręgosłupa, ujędrnieniamy skórę, wzmacniamy mięśnie głebokie, w tym mięśnie dna miednicy. Dodatkowym atutem tych zajęć jest

    FIT MAMA – zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po ciąży, a nie mają z kim zostawić swoich pociech na czas treningu.
    Ćwiczymy razem z dziećmi, wzmacniając mięśnie całego ciała. Wyszczuplamy brzuch i wysmuklamy talię, poprawiamy kondycję kręgosłupa, ujędrnieniamy skórę, wzmacniamy mięśnie głebokie, w tym mięśnie dna miednicy.
    Dodatkowym atutem tych zajęć jest wspólna zabawa z maluszkami i możliwość spotkania innych mam z dziećmi w podobnym wieku. Poprawa samopoczucia i wzrost poziomu hormonów szczęścia – gwarantowane!
    Zajęcia poprowadzą nasze doświadczone FIT MAMY trenerki: Alelsandra Jaskólska i Karolina Omańska. Zapraszamy wszystkie mamy z maluszkami od 4 miesiąca do 7 roku życia.
    FIT MAMA w każdy wtorek i piątek o 9:30

    Grafik
  • Sztangi

    W grupie siła!

    Efektywny trening wytrzymałości siłowej z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem. Opiera się on na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń.

    Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu.

    Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik