Kasia Różycka

Kasia Różycka

Cokolwiek robisz rób do końca, najlepiej jak potrafisz i z całych sił bo wtedy wysiłek ma sens.

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, instruktor piłki siatkowej i gimnastyki korekcyjnej, obecnie nauczyciel wychowania fizycznego. Po ukończeniu studiów spełniła swoje marzenie i zdobyła kwalifikacje do prowadzenie aerobiku. Od 7 lat zajmuje się fitnessem i dalej doskonali swoje umiejętności na konwencjach i szkoleniach. Bardzo lubi zajęcia wzmacniające, step i taniec.

Funkcja w klubie

  • Trener fitness

Na zajęciach gwarantuje:

  • dużo spalonych kalorii
  • dobrą muzykę
  • świetną zabawę

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/users/symetris/public_html/symetris/wp-content/themes/gymbase/post-type-classes.php on line 636
  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie Wzmacnianie

  • Bup Step

    Biodra, Brzuch, Uda, Pośladki
    Bup Step

    biodra, uda, pośladki

    Trening łączący ćwiczenia aerobowe i statyczne z wykorzystaniem stepu. Koncentrujemy się na rzeźbieniu i ujędrnianiu tzw. problematycznych partii ciała, które mają tendencję do gromadzenia tkanki tłuszczowej- atakujemy biodra, uda i pośladki. Zajęcia są intensywne, oparte na prostej choreografii oraz części wzmacniającej.

    Kategoria

  • Sztangi

    W grupie siła!

    Efektywny trening wytrzymałości siłowej z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem. Opiera się on na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń.

    Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu.

    Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik