Kasia Woldan

Kasia Woldan

"Znajdź pracę, którą kochasz, a nigdy nie będziesz musiał pracować”

Absolwentka Studium Muzyczno-Ruchowych Form przy Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach – Instruktor Rekreacji Ruchowej ze specjalnością fitness. W latach 2003-2009 pracownik metodyczny, Master Trener i Prezenter Centrum Edukacji Fitness Aerofit. Togu B.co Instructor, Les Mills BODYPUMP Instructor, Walking Program Instructor, CrossCore® Master Instructor. Uczestniczka licznych szkoleń i warsztatów fitness. Prowadzi zajęcia ruchowe i pracuje jako instruktor oraz trener personalny od 14 lat. Obecnie fitness menadżer  w Fitness Klubie SYMETRIS Kielce, Prezenter i Master Trener  CPF Wrocław, fitness menadżer FitStyle. Szczęśliwa mama Kajuni:)

Fitness to od lat jej pasja i styl życia. Uczestnikom swoich zajęć powtarza:  Zacznij – kiedy inni szukają wymówek, ćwicz- kiedy inni wciąż marzą, nie poddawaj się- kiedy inni rezygnują  🙂

Funkcja w klubie

  • Menadżer klubu
  • Trener personalny
  • Trener fitness

Doświadczenie

  • 13 lat doświadczenia jako instruktor oraz trener personalny
  • Prezenter i szkoleniowiec CPF Wrocław
  • Walking Program Instructor
  • Togu B.co instructor
  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie

    Czy będziecie z nami chodzić?
    Bieżnie

    Będziesz z nami chodzić?

    Specjalny program treningowy dający nieograniczone możliwości przy zmniejszonym obciążeniu stawów. Bieżnie Walk&Shape są nowością na rynku fitness, którą warto wypróbować. Fenomen tkwi w specjalnych, bezsilnikowych, wąskich bieżniach napędzanych „własną” siłą. Dzięki temu masz całkowitą kontrolę nad swoim ciałem i obciążeniem. Bieżnie uniesione są lekko do góry, dzięki czemu świetnie imitują górskie wędrówki.

    Program Bieżnie Walk&Shape jest przeznaczony dla wszystkich grup wiekowych, zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni oraz dodatkowego sprzętu.

    Dzięki Bieżniom Walk&Shape:

    Dzięki walk & shape

    • stracisz zbędne kilogramy
    • wyrzeźbisz mięśnie
    • wzmocnisz ciało
    • wysmuklisz sylwetkę
    • odczujesz fizyczną i umysłową równowagę
    • skutecznie zredukujesz stres

    Kategoria

    • Kondycja
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Fit Mama

    FIT MAMA – zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po ciąży, a nie mają z kim zostawić swoich pociech na czas treningu. Ćwiczymy razem z dziećmi, wzmacniając mięśnie całego ciała. Wyszczuplamy brzuch i wysmuklamy talię, poprawiamy kondycję kręgosłupa, ujędrnieniamy skórę, wzmacniamy mięśnie głebokie, w tym mięśnie dna miednicy. Dodatkowym atutem tych zajęć jest

    FIT MAMA – zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po ciąży, a nie mają z kim zostawić swoich pociech na czas treningu.
    Ćwiczymy razem z dziećmi, wzmacniając mięśnie całego ciała. Wyszczuplamy brzuch i wysmuklamy talię, poprawiamy kondycję kręgosłupa, ujędrnieniamy skórę, wzmacniamy mięśnie głebokie, w tym mięśnie dna miednicy.
    Dodatkowym atutem tych zajęć jest wspólna zabawa z maluszkami i możliwość spotkania innych mam z dziećmi w podobnym wieku. Poprawa samopoczucia i wzrost poziomu hormonów szczęścia – gwarantowane!
    Zajęcia poprowadzą nasze doświadczone FIT MAMY trenerki: Alelsandra Jaskólska i Karolina Omańska. Zapraszamy wszystkie mamy z maluszkami od 4 miesiąca do 7 roku życia.
    FIT MAMA w każdy wtorek i piątek o 9:30

    Grafik
  • Functionl Cardio Shape (obwód)

    Specyfika treningu:

    Kompleksowy trening łączący elementy treningu funkcjonalnego z elementami cardio, wykonywany na stacjach, tworzących tzw. obwód.

    Trening rozpoczyna się kilkuminutową, dynamiczną rozgrzewką, która przygotowuje do wysiłku w części głównej, w której osoba ćwicząca ma za zadanie wykonać w jednej serii (obwodzie) kilka/kilkanaście następujących po sobie ćwiczeń. Odpoczynek między ćwiczeniami wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund, natomiast między obwodami 60-120 sekund.

    Każde ćwiczenie ukierunkowane jest na inną partię mięśni, dzięki temu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom. Ćwiczenia z wykorzystaniem masy własnego ciała lub prostymi przyrządami typu hantle, gumy, piłki. Zajęcia kończą się tzw. cool down (ochłodzeniem organizmu) – w którym wykonujemy ćwiczenia rozciągające  o niskiej intensywności. Dzięki temu unikniemy zakwasów i kontuzji.

    Aby efekt treningu obwodowego był skuteczny, należy wykonywać go 3-4 razy w tygodniu.

    Cel:

    – kształtowanie wszystkich głównych grup mięśniowych,

    – szybkie spalenie kalorii,

    – poprawa ogólnej wytrzymałości,

    – wzmocnienie mięśni głębokich.

    Dla kogo:

    Uniwersalny trening przeznaczony bez wyjątku dla wszystkich osób bez względu na ich wiek, płeć, wagę, czy stopień wytrenowania.

    Zalety:

    – różnorodność i uniwersalność,

    – zwiększenie stabilności stawów i wzmocnienie ścięgien, a co za tym idzie zmniejszenie ryzyka kontuzji i urazów,

    – połączenie zalet treningu cardio i siłowego,

    – systematycznie wykonywany trening daje szybkie rezultaty.

     

  • Step / Bosu Power Shape

    Podczas tego treningu wyrzeźbisz i wzmocnisz całe ciało. Zajęcia ukierunkowane są na intensywne modelowanie ramion, pleców, brzucha, jak również dolnych partii ciała – jędrnych pośladków i smukłych nóg. Dla
    najlepszych efektów wykonujemy urozmaicone ćwiczenia z użyciem piłek BOSU lub stepów, w zależności od planu instruktora 🙂 Stosujemy różne techniki treningowe, aby za każdym razem pobudzać mięśnie w inny sposób.

    Trening nie zawiera skomplikowanych choreografii. Jest prosty, ale intensywny. Wymaga dużego wydatku energetycznego, zatem daje również efekty w postaci spalania zbędnych kalorii. Nadmiar tkanki tłuszczowej
    zamienisz na zgrabną, wymodelowaną, sportową sylwetkę.

    Grafik
  • Sztangi

    W grupie siła!

    Efektywny trening wytrzymałości siłowej z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem. Opiera się on na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń.

    Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu.

    Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Trening personalny

    Zajęcia z osobistym trenerem
    Trening personalny

    Trening przygotowany specjalnie dla Ciebie i prowadzony przez Twojego osobistego trenera

    Nie masz na tyle silnej woli, by samemu systematycznie i rzetelnie ćwiczyć?
    Trener personalny urozmaici Twój trening by nie było monotonnych i nudnych ćwiczeń, ułoży i poprowadzi go tak aby Twoje efekty stały się faktem!!!

 Dla trenera osobistego punktem wyjścia są Twoje indywidualne potrzeby. W oparciu o cele treningowe jakie chcesz osiągnąć, skomponujemy optymalny i jak najlepiej dobrany do twoich potrzeb i możliwosci trening. Trening personalny pozwala tworzyæ indywidualne rozwiązania. Dzięki nim można wyznaczyć najskuteczniejszą drogę do osiągnięcia pożądanych celów, a w tym przede wszystkim modelowanie sylwetki, poprawę kondycji fizycznej czy profilaktykę zdrowotną. Dodatkowo, idealnie dopasowany plan treningowy pozwala czerpać dużo przyjemności z podejmowanej aktywności fizycznej, uczy świadomości ciała oraz dodaje energii życiowej i redukuje efekty codziennego stresu. Trener osobisty nie tylko dba o bezpieczeństwo ćwiczeń, ale również o technikę ich wykonania przez co każda chwila spedzona na siłowni jest bardziej efektywna i skuteczna.
    Nasi trenerzy personalni zapewnią Ci osiągnięcie najkorzystniejszych rezultatów, a dodatkowo zadbają o to żebyś był(a) przez cały czas zmotywowany(a) i pełen(a) zapału do osiągnięcia upragnionej formy i wyglądu.

    Zalety

    • Indywidualny program ćwiczeń
    • Trener jest tylko dla Ciebie
    • Efektywnie wykorzystany czas ćwiczenia

    Zobacz Cennik