Katarzyna Socha

Katarzyna Socha

Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząć. Nawyk jest tym, co pozwala wytrwać

Instruktor fitness w specjalnościach: instruktor Indoor Walking oraz Active Walking, instruktor ICG (Indoor Cycling), licencjonowany trener Blackroll, trener treningu funkcjonalnego z wykorzystaniem systemów podwieszonych, kettlebells, tubbing, piłek, stepów, bosu itp. Swoją wiedzę wykorzystuje w treningu personalnym z klientami a także w prowadzeniu zajęć grupowych oraz w  treningu funkcjonalnym.

Pozytywnie uzależniona od aktywności fizycznej, która towarzyszy jej od najmłodszych lat. Z wykształcenia architekt krajobrazu. Przez kilka lat regularnie uczestniczyła w zajęciach fitness, szczególnie Indoor Cycling i Indoor Walking, które były jej sposobem na chandrę i lepsze samopoczucie. Nie boi się mocnego treningu i nowych wyzwań. Zwolenniczka racjonalnego żywienia i aktywnego trybu życia. Solidna praca i dobrze zaplanowany program treningowy to najważniejsze elementy w osiąganiu zamierzonych celów. W wolnych chwilach jeździ na rowerze a jej nową pasją są biegi górskie.

 

Funkcja w klubie

  • Trener fitness

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/users/symetris/public_html/symetris/wp-content/themes/gymbase/post-type-classes.php on line 636
  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie

    Czy będziecie z nami chodzić?
    Bieżnie

    Będziesz z nami chodzić?

    Specjalny program treningowy dający nieograniczone możliwości przy zmniejszonym obciążeniu stawów. Bieżnie Walk&Shape są nowością na rynku fitness, którą warto wypróbować. Fenomen tkwi w specjalnych, bezsilnikowych, wąskich bieżniach napędzanych „własną” siłą. Dzięki temu masz całkowitą kontrolę nad swoim ciałem i obciążeniem. Bieżnie uniesione są lekko do góry, dzięki czemu świetnie imitują górskie wędrówki.

    Program Bieżnie Walk&Shape jest przeznaczony dla wszystkich grup wiekowych, zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni oraz dodatkowego sprzętu.

    Dzięki Bieżniom Walk&Shape:

    Dzięki walk & shape

    • stracisz zbędne kilogramy
    • wyrzeźbisz mięśnie
    • wzmocnisz ciało
    • wysmuklisz sylwetkę
    • odczujesz fizyczną i umysłową równowagę
    • skutecznie zredukujesz stres

    Kategoria

    • Kondycja
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie + POŚLADKI

    System ćwiczeń, który opiera się na specjalnych, bezsilnikowych bieżniach napędzanych własną siłą w połączeniu z innymi przyrządami gimnastycznymi. Dzięki tym innowacyjnym zajęciom stracisz zbędne kilogramy, wyrzeźbisz mięśnie( dolne partie – biodra, uda, pośladki), wzmocnisz ciało, wysmuklisz sylwetkę, odczujesz fizyczną i umysłową równowagę oraz skutecznie zredukujesz stres.

  • Bieżnie Intro

  • Bieżnie Wzmacnianie

    .

    Trening Bieżnie Wzmacnianie jest przeznaczony dla kobiet i mężczyzn we wszystkich grupach wiekowych. Zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni kinetycznych (napędzanych siłą swoich nóg) oraz dodatkowego sprzętu, za pomocą którego uczestnicy wzmocnią i wyrzeźbią swoje ciało, a także doprowadzą do utraty nadmiernej tkanki tłuszczowej.

    Ćwiczenia na bieżniach przeplatane są elementami treningu wzmacniającego. Takie połączenie powoduje wzrost wytrzymałości uczestników, a także rozwój tkanki mięśniowej nie tylko dolnych, ale także górnych partii ciała.

    Grafik
  • Cardio Atak

    30 minutowy bardzo efektywny trening interwałowy.Trening ten przyspiesza metabolizm, pomaga spalać tkankę tłuszczową, rzeźbi mięśnie, w szybkim tempie zwiększa wydolność. Nie wymaga zastosowania żadnego sprzętu. Pozwala osiągnąć podwójny efekt spalania kalorii w trakcie treningu i przez wiele godzin po nim.

    Kategoria

  • Functional Bosu Shape

    Functional Bosu Shape

  • Functionl Cardio Shape (obwód)

    Specyfika treningu:

    Kompleksowy trening łączący elementy treningu funkcjonalnego z elementami cardio, wykonywany na stacjach, tworzących tzw. obwód.

    Trening rozpoczyna się kilkuminutową, dynamiczną rozgrzewką, która przygotowuje do wysiłku w części głównej, w której osoba ćwicząca ma za zadanie wykonać w jednej serii (obwodzie) kilka/kilkanaście następujących po sobie ćwiczeń. Odpoczynek między ćwiczeniami wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund, natomiast między obwodami 60-120 sekund.

    Każde ćwiczenie ukierunkowane jest na inną partię mięśni, dzięki temu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom. Ćwiczenia z wykorzystaniem masy własnego ciała lub prostymi przyrządami typu hantle, gumy, piłki. Zajęcia kończą się tzw. cool down (ochłodzeniem organizmu) – w którym wykonujemy ćwiczenia rozciągające  o niskiej intensywności. Dzięki temu unikniemy zakwasów i kontuzji.

    Aby efekt treningu obwodowego był skuteczny, należy wykonywać go 3-4 razy w tygodniu.

    Cel:

    - kształtowanie wszystkich głównych grup mięśniowych,

    - szybkie spalenie kalorii,

    - poprawa ogólnej wytrzymałości,

    - wzmocnienie mięśni głębokich.

    Dla kogo:

    Uniwersalny trening przeznaczony bez wyjątku dla wszystkich osób bez względu na ich wiek, płeć, wagę, czy stopień wytrenowania.

    Zalety:

    - różnorodność i uniwersalność,

    - zwiększenie stabilności stawów i wzmocnienie ścięgien, a co za tym idzie zmniejszenie ryzyka kontuzji i urazów,

    - połączenie zalet treningu cardio i siłowego,

    - systematycznie wykonywany trening daje szybkie rezultaty.

     

  • Obwód

    Trening interwałowy, to znaczy np. 20 sekund ćwiczenia na 10 sekund przerwy prowadzony w formie obwodu z wykorzystaniem licznych akcesoriów fitness jakich jak sztangi, rowerki, wiosła, hantle, piłki, gumy. Jest to intensywny trening wzmacniający z elementami ćwiczeń cardio (wytrzymałościowych).

    Charakter ćwiczeń w obwodzie zależy od inwencji trenera i często różni się od poprzedniego.

    Grafik
  • Rowery

    spalaj kalorie, popraw kondycję
    Rowery

    Jazda po sprawność

    Cycling jest rytmiczną jazdą na rowerze stacjonarnym podczas muzyki, przy wskazówkach instruktora.

    Prawidłowo przeprowadzony trening zawsze składa się z rozgrzewki, części głównej i stretchingu. Budowa roweru stacjonarnego pozwala na kontrolowanie poziomu wysiłku, co stanowi formę ruchu bezpieczną, a zarazem intensywną. Ćwiczenia poprawiają wydolność serca i układu krążenia i wzmacniają odporność organizmu bez zbędnego obciążania stawów i więzadeł.

    Cycling może być uprawiany bez względu na wiek, płeć, stan zdrowia czy stopień wytrenowania.
    Zajęcia prowadzone są z zastosowaniem systemu pomiaru tętna SUUNTO co daje pełną kontrolę poziomu wysiłku, są bezpieczne dla stawów i więzadeł, poprawiają wydolności serca i układu krążenia. Dzięki  nim wzmocnisz mięśnie, ale także zrzucisz zbędne kilogramy i harmonijnie wymodelujesz sylwetkę.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Step / Bosu Power Shape

    Podczas tego treningu wyrzeźbisz i wzmocnisz całe ciało. Zajęcia ukierunkowane są na intensywne modelowanie ramion, pleców, brzucha, jak również dolnych partii ciała – jędrnych pośladków i smukłych nóg. Dla
    najlepszych efektów wykonujemy urozmaicone ćwiczenia z użyciem piłek BOSU lub stepów, w zależności od planu instruktora :) Stosujemy różne techniki treningowe, aby za każdym razem pobudzać mięśnie w inny sposób.

    Trening nie zawiera skomplikowanych choreografii. Jest prosty, ale intensywny. Wymaga dużego wydatku energetycznego, zatem daje również efekty w postaci spalania zbędnych kalorii. Nadmiar tkanki tłuszczowej
    zamienisz na zgrabną, wymodelowaną, sportową sylwetkę.

    Grafik
  • Trening personalny

    Zajęcia z osobistym trenerem
    Trening personalny

    Trening przygotowany specjalnie dla Ciebie i prowadzony przez Twojego osobistego trenera

    Nie masz na tyle silnej woli, by samemu systematycznie i rzetelnie ćwiczyć?
    Trener personalny urozmaici Twój trening by nie było monotonnych i nudnych ćwiczeń, ułoży i poprowadzi go tak aby Twoje efekty stały się faktem!!!

 Dla trenera osobistego punktem wyjścia są Twoje indywidualne potrzeby. W oparciu o cele treningowe jakie chcesz osiągnąć, skomponujemy optymalny i jak najlepiej dobrany do twoich potrzeb i możliwosci trening. Trening personalny pozwala tworzyæ indywidualne rozwiązania. Dzięki nim można wyznaczyć najskuteczniejszą drogę do osiągnięcia pożądanych celów, a w tym przede wszystkim modelowanie sylwetki, poprawę kondycji fizycznej czy profilaktykę zdrowotną. Dodatkowo, idealnie dopasowany plan treningowy pozwala czerpać dużo przyjemności z podejmowanej aktywności fizycznej, uczy świadomości ciała oraz dodaje energii życiowej i redukuje efekty codziennego stresu. Trener osobisty nie tylko dba o bezpieczeństwo ćwiczeń, ale również o technikę ich wykonania przez co każda chwila spedzona na siłowni jest bardziej efektywna i skuteczna.
    Nasi trenerzy personalni zapewnią Ci osiągnięcie najkorzystniejszych rezultatów, a dodatkowo zadbają o to żebyś był(a) przez cały czas zmotywowany(a) i pełen(a) zapału do osiągnięcia upragnionej formy i wyglądu.

    Zalety

    • Indywidualny program ćwiczeń
    • Trener jest tylko dla Ciebie
    • Efektywnie wykorzystany czas ćwiczenia

    Zobacz Cennik