Lazaro

Lazaro

  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie Wzmacnianie

    .

    Trening Bieżnie Wzmacnianie jest przeznaczony dla kobiet i mężczyzn we wszystkich grupach wiekowych. Zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni kinetycznych (napędzanych siłą swoich nóg) oraz dodatkowego sprzętu, za pomocą którego uczestnicy wzmocnią i wyrzeźbią swoje ciało, a także doprowadzą do utraty nadmiernej tkanki tłuszczowej.

    Ćwiczenia na bieżniach przeplatane są elementami treningu wzmacniającego. Takie połączenie powoduje wzrost wytrzymałości uczestników, a także rozwój tkanki mięśniowej nie tylko dolnych, ale także górnych partii ciała.

    Grafik
  • Bup Mix

    Nazwa zajęć pochodzi od pierwszych liter słów: brzuch, uda, pośladki.

    Zajęcia BUP wzmacniają, rzeźbią i likwidują zbędną tkankę tłuszczową. Podczas zajęć wykorzystujemy różnego rodzaju sprzęt i na pewno każde z zajęć będzie inne od poprzednich. W zajęciach mogą uczestniczyć osoby które zaczynają swoją przygodę z aktywnością jak i również osoby zaawansowane. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką i zakończone rozciąganiem.

  • Obwód

    Trening interwałowy, to znaczy np. 20 sekund ćwiczenia na 10 sekund przerwy prowadzony w formie obwodu z wykorzystaniem licznych akcesoriów fitness jakich jak sztangi, rowerki, wiosła, hantle, piłki, gumy. Jest to intensywny trening wzmacniający z elementami ćwiczeń cardio (wytrzymałościowych).

    Charakter ćwiczeń w obwodzie zależy od inwencji trenera i często różni się od poprzedniego.

    Grafik
  • Summer Hit

    Lato tuż tuż! Nie czekaj! Działaj!

    Trening całego ciała wykorzystujący różne metody treningowe, z wykorzystaniem bogatego arsenału akcesoriów fitness. Podczas treningu skupiamy się głównie na modelowaniu części ciała, które będziemy eksponować latem na plaży :)

    Trening Summer Hit nie tylko wzmocni i wyrzeźbi ciało, ale także wysmukli je i doprowadzi do spalenia tkanki tłuszczowej.

    Grafik
  • Tabata

    Zajęcia o wysokiej intensywności, prowadzone na zasadzie stacji.

    Mocna rozgrzewka, po której następuje część główna – uczestnicy przemieszczają się według określonych reguł ze stacji na stację. Po części głównej następuje część zawierająca elementy stretchingu, relaksacji i rozluźnienia.

    Wykorzystujemy między innymi stepy, piłki, gumy, hantle, sztangi, liny, TRX-y. Zajęcia dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.