Maciek Paciorek

Maciek Paciorek

Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia.

Uśmiechnięty, pozytywnie nastawiony, zdeterminowany. Prowadząc swoją stronę na Facebook https://www.facebook.com/mojaprzemiana/ stał się motywacją dla wielu ludzi. Promuje zdrowy styl życia, podkreśla rolę
regularnego i racjonalnego odżywiania, zaraża sportową pasją, jaką jest niewątpliwie rower. Na zajęciach ROWERY gwarantuje świetną zabawę, mocny trening z uśmiechem na ustach oraz litry przelanego potu. Uwielbia łamać granice, bić rekordy i wyznaczać ambitne cele.

 

  • Fit Mama

    FIT MAMA – zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po ciąży, a nie mają z kim zostawić swoich pociech na czas treningu. Ćwiczymy razem z dziećmi, wzmacniając mięśnie całego ciała. Wyszczuplamy brzuch i wysmuklamy talię, poprawiamy kondycję kręgosłupa, ujędrnieniamy skórę, wzmacniamy mięśnie głebokie, w tym mięśnie dna miednicy. Dodatkowym atutem tych zajęć jest

    FIT MAMA – zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po ciąży, a nie mają z kim zostawić swoich pociech na czas treningu.
    Ćwiczymy razem z dziećmi, wzmacniając mięśnie całego ciała. Wyszczuplamy brzuch i wysmuklamy talię, poprawiamy kondycję kręgosłupa, ujędrnieniamy skórę, wzmacniamy mięśnie głebokie, w tym mięśnie dna miednicy.
    Dodatkowym atutem tych zajęć jest wspólna zabawa z maluszkami i możliwość spotkania innych mam z dziećmi w podobnym wieku. Poprawa samopoczucia i wzrost poziomu hormonów szczęścia – gwarantowane!
    Zajęcia poprowadzą nasze doświadczone FIT MAMY trenerki: Alelsandra Jaskólska i Karolina Omańska. Zapraszamy wszystkie mamy z maluszkami od 4 miesiąca do 7 roku życia.
    FIT MAMA w każdy wtorek i piątek o 9:30

    Grafik
  • Obwód

    Trening interwałowy, to znaczy np. 20 sekund ćwiczenia na 10 sekund przerwy prowadzony w formie obwodu z wykorzystaniem licznych akcesoriów fitness jakich jak sztangi, rowerki, wiosła, hantle, piłki, gumy. Jest to intensywny trening wzmacniający z elementami ćwiczeń cardio (wytrzymałościowych). Charakter ćwiczeń w obwodzie zależy od inwencji trenera i często różni się od poprzedniego.

    Grafik
  • Rowery

    spalaj kalorie, popraw kondycję
    Rowery

    Jazda po sprawność

    Cycling jest rytmiczną jazdą na rowerze stacjonarnym podczas muzyki, przy wskazówkach instruktora.

    Prawidłowo przeprowadzony trening zawsze składa się z rozgrzewki, części głównej i stretchingu. Budowa roweru stacjonarnego pozwala na kontrolowanie poziomu wysiłku, co stanowi formę ruchu bezpieczną, a zarazem intensywną. Ćwiczenia poprawiają wydolność serca i układu krążenia i wzmacniają odporność organizmu bez zbędnego obciążania stawów i więzadeł.

    Cycling może być uprawiany bez względu na wiek, płeć, stan zdrowia czy stopień wytrenowania.
    Zajęcia prowadzone są z zastosowaniem systemu pomiaru tętna SUUNTO co daje pełną kontrolę poziomu wysiłku, są bezpieczne dla stawów i więzadeł, poprawiają wydolności serca i układu krążenia. Dzięki  nim wzmocnisz mięśnie, ale także zrzucisz zbędne kilogramy i harmonijnie wymodelujesz sylwetkę.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik