Mariola Jamróz

Mariola Jamróz

  • Bieżnie Wzmacnianie

    .

    Trening Bieżnie Wzmacnianie jest przeznaczony dla kobiet i mężczyzn we wszystkich grupach wiekowych. Zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni kinetycznych (napędzanych siłą swoich nóg) oraz dodatkowego sprzętu, za pomocą którego uczestnicy wzmocnią i wyrzeźbią swoje ciało, a także doprowadzą do utraty nadmiernej tkanki tłuszczowej.

    Ćwiczenia na bieżniach przeplatane są elementami treningu wzmacniającego. Takie połączenie powoduje wzrost wytrzymałości uczestników, a także rozwój tkanki mięśniowej nie tylko dolnych, ale także górnych partii ciała.

    Grafik
  • Rowery

    spalaj kalorie, popraw kondycję
    Rowery

    Jazda po sprawność

    Cycling jest rytmiczną jazdą na rowerze stacjonarnym podczas muzyki, przy wskazówkach instruktora.

    Prawidłowo przeprowadzony trening zawsze składa się z rozgrzewki, części głównej i stretchingu. Budowa roweru stacjonarnego pozwala na kontrolowanie poziomu wysiłku, co stanowi formę ruchu bezpieczną, a zarazem intensywną. Ćwiczenia poprawiają wydolność serca i układu krążenia i wzmacniają odporność organizmu bez zbędnego obciążania stawów i więzadeł.

    Cycling może być uprawiany bez względu na wiek, płeć, stan zdrowia czy stopień wytrenowania.
    Zajęcia prowadzone są z zastosowaniem systemu pomiaru tętna SUUNTO co daje pełną kontrolę poziomu wysiłku, są bezpieczne dla stawów i więzadeł, poprawiają wydolności serca i układu krążenia. Dzięki  nim wzmocnisz mięśnie, ale także zrzucisz zbędne kilogramy i harmonijnie wymodelujesz sylwetkę.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Rowery Intro