Ola Jaskólska

Ola Jaskólska

  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie

    Czy będziecie z nami chodzić?

    Będziesz z nami chodzić?

    Specjalny program treningowy dający nieograniczone możliwości przy zmniejszonym obciążeniu stawów. Bieżnie Walk&Shape są nowością na rynku fitness, którą warto wypróbować. Fenomen tkwi w specjalnych, bezsilnikowych, wąskich bieżniach napędzanych „własną” siłą. Dzięki temu masz całkowitą kontrolę nad swoim ciałem i obciążeniem. Bieżnie uniesione są lekko do góry, dzięki czemu świetnie imitują górskie wędrówki.

    Program Bieżnie Walk&Shape jest przeznaczony dla wszystkich grup wiekowych, zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni oraz dodatkowego sprzętu.

    Dzięki Bieżniom Walk&Shape:

    Dzięki walk & shape

    • stracisz zbędne kilogramy
    • wyrzeźbisz mięśnie
    • wzmocnisz ciało
    • wysmuklisz sylwetkę
    • odczujesz fizyczną i umysłową równowagę
    • skutecznie zredukujesz stres

    Kategoria

    • Kondycja
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie + POŚLADKI

    System ćwiczeń, który opiera się na specjalnych, bezsilnikowych bieżniach napędzanych własną siłą w połączeniu z innymi przyrządami gimnastycznymi. Dzięki tym innowacyjnym zajęciom stracisz zbędne kilogramy, wyrzeźbisz mięśnie( dolne partie – biodra, uda, pośladki), wzmocnisz ciało, wysmuklisz sylwetkę, odczujesz fizyczną i umysłową równowagę oraz skutecznie zredukujesz stres.

  • Bieżnie Wzmacnianie

  • bodyART

  • Deep Work

    Deep Work to nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny.
    Zanim trening się rozpocznie dajemy sobie moment na wyłączenie się – ze wszystkiego, co nas zajmuje w życiu codziennym. Początek treningu to spokojna, łatwa, funkcjonalna rozgrzewka.
    Będziemy wykonywać różne sekwencje, tak żeby tylko pobudzić mięśnie, wydłużyć je, rozgrzać kończyny i stawy.
    Główną część lekcji stanowią przyspieszenia, dynamiczne kombinacje ćwiczeń. Dochodzisz wtedy do momentu, kiedy myślisz, że jesteś już zbyt zmęczony….. ale ten koncept treningowy uzmysławia ci, że jesteś w stanie pójść dalej niż kiedykolwiek Ci się wydawało
    Grafik
  • Pilates

    Harmonia ciała i umysłu
    Pilates

    Harmonia ciała i umysłu

    Zajęcia wzmacniające z nurtu BODY&MIND. Metoda Pilates korzystnie wpływa na całe ciało. Koryguje wady postawy, zwiększa wydolność fizyczną , wzmacnia koncentrację i podnosi jakość życia. Poprzez te ćwiczenia dążymy do osiągnięcia harmonii ciała i umysłu. Łączą w sobie trzy cele: zwiększenie siły, polepszenie koordynacji ruchów oraz zwiększenie elastyczności ciała.

    Dzięki połączeniu ćwiczeń wzmacniających, rozciągających i rozluźniających mamy silne plecy, piękne nogi, sprężyste mięśnie brzucha i jędrne pośladki. Uwalniamy się od codziennych stresów i uczymy się spokojnego, relaksującego sposobu oddychania oraz aktywujemy pracę mięśni głębokich. Zajęcia te przeznaczone są dla każdego bez względu na wiek czy sprawność fizyczną.

    Kategoria

    • Body & Mind
    • Siła
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Step / Bosu Power Shape

  • Sztangi

    W grupie siła!

    Efektywny trening wytrzymałości siłowej z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem. Opiera się on na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń.

    Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu.

    Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Zdrowy kręgosłup

    profilaktyka i terapia w jednym

    Trening składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia polecane dla osób zdrowych jako zajęcia prozdrowotne, jak również dla osób z niegroźnymi dysfunkcjami kręgosłupa.

    Kategoria

    • Body & Mind
    • Wzmacnianie
    Grafik