Sandra Drabik

Sandra Drabik

Sandra Drabik „sport doskonali nie tylko ciało, ale i duszę ” Absolwentka fizjoterapii na Uniwersytecie im.Jana Kochanowskiego w Kielcach. Kocha sport pod każdym względem, ale jej pasją i specjalizacją są sporty walki. Wielokrotna Mistrzyni Polski w Kick-boxingu oraz boksie Mistrzyni Świata,Mistrzyni Europy w Kick-boxingu. V-ce Mistrzyni I Igrzysk Europejskich w boksie. Na treningach i zajęciach z Sandra poznasz smak walki z samym sobą i zrozumiesz co to prawdziwe wyzwanie.

22243825_865049570331827_1036647997_o

22279263_865049380331846_1201034162_o(2)

  • Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
    Grafik
  • Bieżnie Wzmacnianie

    .

    Trening Bieżnie Wzmacnianie jest przeznaczony dla kobiet i mężczyzn we wszystkich grupach wiekowych. Zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni kinetycznych (napędzanych siłą swoich nóg) oraz dodatkowego sprzętu, za pomocą którego uczestnicy wzmocnią i wyrzeźbią swoje ciało, a także doprowadzą do utraty nadmiernej tkanki tłuszczowej.

    Ćwiczenia na bieżniach przeplatane są elementami treningu wzmacniającego. Takie połączenie powoduje wzrost wytrzymałości uczestników, a także rozwój tkanki mięśniowej nie tylko dolnych, ale także górnych partii ciała.

    Grafik
  • Functionl Cardio Shape (obwód)

    Specyfika treningu:

    Kompleksowy trening łączący elementy treningu funkcjonalnego z elementami cardio, wykonywany na stacjach, tworzących tzw. obwód.

    Trening rozpoczyna się kilkuminutową, dynamiczną rozgrzewką, która przygotowuje do wysiłku w części głównej, w której osoba ćwicząca ma za zadanie wykonać w jednej serii (obwodzie) kilka/kilkanaście następujących po sobie ćwiczeń. Odpoczynek między ćwiczeniami wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund, natomiast między obwodami 60-120 sekund.

    Każde ćwiczenie ukierunkowane jest na inną partię mięśni, dzięki temu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom. Ćwiczenia z wykorzystaniem masy własnego ciała lub prostymi przyrządami typu hantle, gumy, piłki. Zajęcia kończą się tzw. cool down (ochłodzeniem organizmu) – w którym wykonujemy ćwiczenia rozciągające  o niskiej intensywności. Dzięki temu unikniemy zakwasów i kontuzji.

    Aby efekt treningu obwodowego był skuteczny, należy wykonywać go 3-4 razy w tygodniu.

    Cel:

    - kształtowanie wszystkich głównych grup mięśniowych,

    - szybkie spalenie kalorii,

    - poprawa ogólnej wytrzymałości,

    - wzmocnienie mięśni głębokich.

    Dla kogo:

    Uniwersalny trening przeznaczony bez wyjątku dla wszystkich osób bez względu na ich wiek, płeć, wagę, czy stopień wytrenowania.

    Zalety:

    - różnorodność i uniwersalność,

    - zwiększenie stabilności stawów i wzmocnienie ścięgien, a co za tym idzie zmniejszenie ryzyka kontuzji i urazów,

    - połączenie zalet treningu cardio i siłowego,

    - systematycznie wykonywany trening daje szybkie rezultaty.