• Abs

    ABS- Atak na mięśnie brzucha i pleców
    Abs

    Atak na mięśnie brzucha i pleców

    30 minutowy trening w całości prowadzony na matach. W trakcie zajęć wzmacniamy, kształtujemy, rzeźbimy mięśnie brzucha i grzbietu.

    Kategoria

    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
  • Bieżnie

    Czy będziecie z nami chodzić?

    Będziesz z nami chodzić?

    Specjalny program treningowy dający nieograniczone możliwości przy zmniejszonym obciążeniu stawów. Bieżnie Walk&Shape są nowością na rynku fitness, którą warto wypróbować. Fenomen tkwi w specjalnych, bezsilnikowych, wąskich bieżniach napędzanych „własną” siłą. Dzięki temu masz całkowitą kontrolę nad swoim ciałem i obciążeniem. Bieżnie uniesione są lekko do góry, dzięki czemu świetnie imitują górskie wędrówki.

    Program Bieżnie Walk&Shape jest przeznaczony dla wszystkich grup wiekowych, zawiera w sobie nieograniczone możliwości treningów i w znacznie mniejszy sposób obciąża stawy. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem bieżni oraz dodatkowego sprzętu.

    Dzięki Bieżniom Walk&Shape:

    Dzięki walk & shape

    • stracisz zbędne kilogramy
    • wyrzeźbisz mięśnie
    • wzmocnisz ciało
    • wysmuklisz sylwetkę
    • odczujesz fizyczną i umysłową równowagę
    • skutecznie zredukujesz stres

    Kategoria

    • Kondycja
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
  • Bieżnie Intro

  • Bieżnie Wzmacnianie

  • bodyART

  • Fit Ball

    Jest to trening z użyciem dużej, gumowej piłki.

    Utrzymywanie równowagi na piłce wzmacnia mięśnie głębokie, co bardzo korzystnie wpływa na stabilizację miednicy i kręgosłupa. Dodatkowo trening ten poprawia koordynację ruchową, zwiększa siłę oraz wytrzymałość mięśni, wysmukla, ujędrnia i rzeźbi całe ciało. Odpowiedni dla każdego.

  • Grupowe Treningi Personalne

    Grupowe Treningi Personalne

    .

    Treningi personalne prowadzone w małych, 4 osobowych grupach. Profesjonalna opieka trenera personalnego, który zadba o optymalny i jak najlepiej dobrany do Twoich potrzeb i możliwości program treningowy. Pomożemy osiągnąć Ci wymarzone rezultaty i zadbamy o to żebyś był(a) przez cały czas zmotywowany(a) i pełen(a) zapału do osiągnięcia upragnionej formy i wyglądu.

  • Interwał

    Jest to trening, podczas którego przeplatają się ćwiczenia o dużej i średniej intensywności.

    Przyspiesza on metabolizm sprawiając, że spalamy kalorie nie tylko podczas jego trwania, ale jeszcze wiele godzin po jego zakończeniu. Może być przeprowadzony z użyciem sprzętu – stepy, hantle, sztangi, gumy, bosu itd., jak również jedynie z ciężarem własnego ciała. Ćwiczenia proponowane są zawsze w kilku wersjach pod względem trudności, trening ten jest więc odpowiedni dla każdej zdrowej osoby, niezależnie od jej stopnia zaawansowania.

  • Lady Latino

  • Obwód

  • Pilates

    Harmonia ciała i umysłu
    Pilates

    Harmonia ciała i umysłu

    Zajęcia wzmacniające z nurtu BODY&MIND. Metoda Pilates korzystnie wpływa na całe ciało. Koryguje wady postawy, zwiększa wydolność fizyczną , wzmacnia koncentrację i podnosi jakość życia. Poprzez te ćwiczenia dążymy do osiągnięcia harmonii ciała i umysłu. Łączą w sobie trzy cele: zwiększenie siły, polepszenie koordynacji ruchów oraz zwiększenie elastyczności ciała.

    Dzięki połączeniu ćwiczeń wzmacniających, rozciągających i rozluźniających mamy silne plecy, piękne nogi, sprężyste mięśnie brzucha i jędrne pośladki. Uwalniamy się od codziennych stresów i uczymy się spokojnego, relaksującego sposobu oddychania oraz aktywujemy pracę mięśni głębokich. Zajęcia te przeznaczone są dla każdego bez względu na wiek czy sprawność fizyczną.

    Kategoria

    • Body & Mind
    • Siła
    • Wzmacnianie
  • Pilates Intro

  • Power Shape

    Power Shape

    Zgrabna i sportowa sylwetka na wyciągnięcie ręki!

    Podczas tego treningu wyrzeźbisz i wzmocnisz całe ciało. Zajęcia ukierunkowane są na intensywne modelowanie ramion, pleców, brzucha, jak również dolnych partii ciała -jędrnych pośladków i smukłych nóg. Dla najlepszych efektów wykonujemy urozmaicone ćwiczenia z przeróżnym i najnowocześniejszym sprzętem, stosujemy różne techniki treningowe, aby za każdym razem pobudzać mięśnie w inny sposób.

    Trening nie zawiera skomplikowanych choreografii. Jest prosty, ale intensywny. Wymaga dużego wydatku energetycznego, zatem daje również efekty w postaci spalania zbędnych kalorii. Nadmiar tkanki tłuszczowej zamienisz na zgrabną, wymodelowaną, sportową sylwetkę.

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
  • Pupomania

    Zajęcia wzmacniają, rzeźbią i likwidują zbędną tkankę tłuszczową. Głównie ćwiczenia na pośladki oraz górną część nóg.

    Podczas zajęć wykorzystujemy różnego rodzaju sprzęt i na pewno każde z zajęć będzie inne od poprzednich. W zajęciach mogą uczestniczyć osoby które zaczynają swoją przygodę z aktywnością jak i również osoby zaawansowane.

    Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką i zakończone rozciąganiem.

  • Rowery

    spalaj kalorie, popraw kondycję
    Rowery

    Jazda po sprawność

    Cycling jest rytmiczną jazdą na rowerze stacjonarnym podczas muzyki, przy wskazówkach instruktora.

    Prawidłowo przeprowadzony trening zawsze składa się z rozgrzewki, części głównej i stretchingu. Budowa roweru stacjonarnego pozwala na kontrolowanie poziomu wysiłku, co stanowi formę ruchu bezpieczną, a zarazem intensywną. Ćwiczenia poprawiają wydolność serca i układu krążenia i wzmacniają odporność organizmu bez zbędnego obciążania stawów i więzadeł.

    Cycling może być uprawiany bez względu na wiek, płeć, stan zdrowia czy stopień wytrenowania.
    Zajęcia prowadzone są z zastosowaniem systemu pomiaru tętna SUUNTO co daje pełną kontrolę poziomu wysiłku, są bezpieczne dla stawów i więzadeł, poprawiają wydolności serca i układu krążenia. Dzięki  nim wzmocnisz mięśnie, ale także zrzucisz zbędne kilogramy i harmonijnie wymodelujesz sylwetkę.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
  • Rowery Intro

  • Salsation

    Salsation

    Nazwa „salsation” to połączenie słów „salsa” i „sensation”. Słowo „salsa” zostało użyte tu nie tylko jako styl tańca wywodzący się z Ameryki Łacińskiej, ale przede wszystkim jako sos (z języka hiszpańskiego salsa = sos), czyli mieszanka wielu stylów, rytmów i kultur. Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki salsation można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów. Każdy, kto kocha taniec jest mile widziany. Uczestnicy biorący udział w zajęciach zapoznają się z ruchami i ich techniką, co pozwala im łatwiej i dokładniej podążać za instruktorem oraz skupić się na własnej interpretacji tanecznej.

  • Step / Bosu Power Shape

  • Sztangi

    W grupie siła!

    Efektywny trening wytrzymałości siłowej z wykorzystaniem sztang z regulowanym obciążeniem. Opiera się on na zestawie ćwiczeń mających swoje korzenie na siłowni (squat, martwy ciąg, wyciskanie, podrzut, wyciskanie francuskie) z wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń oraz dużej liczby powtórzeń.

    Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdych zajęć uwzględniając wiek, płeć, zaawansowanie i siłę fizyczną ćwiczącego. Zmiana choreografii i muzyki co 3 miesiące daje możliwość poprawnego opanowania nowego programu, doskonalenie techniki wykonania ćwiczeń oraz obserwowania efektów treningu.

    Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia (tzw. definicji), wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez nadmiernego zwiększenia ich obwodów.

     

    Kategoria

    • Kondycja
    • Siła
    • Spalanie
    • Wzmacnianie
  • Trening personalny

    Zajęcia z osobistym trenerem
    Trening personalny

    Trening przygotowany specjalnie dla Ciebie i prowadzony przez Twojego osobistego trenera

    Nie masz na tyle silnej woli, by samemu systematycznie i rzetelnie ćwiczyć?
    Trener personalny urozmaici Twój trening by nie było monotonnych i nudnych ćwiczeń, ułoży i poprowadzi go tak aby Twoje efekty stały się faktem!!!

 Dla trenera osobistego punktem wyjścia są Twoje indywidualne potrzeby. W oparciu o cele treningowe jakie chcesz osiągnąć, skomponujemy optymalny i jak najlepiej dobrany do twoich potrzeb i możliwosci trening. Trening personalny pozwala tworzyæ indywidualne rozwiązania. Dzięki nim można wyznaczyć najskuteczniejszą drogę do osiągnięcia pożądanych celów, a w tym przede wszystkim modelowanie sylwetki, poprawę kondycji fizycznej czy profilaktykę zdrowotną. Dodatkowo, idealnie dopasowany plan treningowy pozwala czerpać dużo przyjemności z podejmowanej aktywności fizycznej, uczy świadomości ciała oraz dodaje energii życiowej i redukuje efekty codziennego stresu. Trener osobisty nie tylko dba o bezpieczeństwo ćwiczeń, ale również o technikę ich wykonania przez co każda chwila spedzona na siłowni jest bardziej efektywna i skuteczna.
    Nasi trenerzy personalni zapewnią Ci osiągnięcie najkorzystniejszych rezultatów, a dodatkowo zadbają o to żebyś był(a) przez cały czas zmotywowany(a) i pełen(a) zapału do osiągnięcia upragnionej formy i wyglądu.

    Zalety

    • Indywidualny program ćwiczeń
    • Trener jest tylko dla Ciebie
    • Efektywnie wykorzystany czas ćwiczenia

    Zobacz Cennik

  • Yoga

    Trening polegający na pracy nad własnym ciałem (poprzez ćwiczenia fizyczne- asany) oraz oddechem (za pomocą ćwiczeń oddechowych- pranayamy). Yoga jest odpowiednia dla osób dążących do pełnego zdrowia i dobrej kondycji. Jej celem jest osiągnięcie wewnętrznej harmonii i wzmocnienie ciała zgodnie z zasadą, że aby móc zdyscyplinować umysł trzeba najpierw zdyscyplinować ciało.

    Praktykowane asany nie są zbyt skomplikowane, trening wymaga koncentracji i łączenia wysiłku mięśni z oddechem. Ćwiczenia kończą się relaksem, który wycisza umysł oraz dodaje energii i siły. Ćwiczenia wpływają na ogólną sprawność organizmu, jego siłę, gibkość i wytrzymałość, równocześnie rozluźniają i wzmacniają mięśnie oraz przywracają równowagę kręgosłupowi i całemu układowi kostnemu.

    Odejmują lat, są sposobem na utrzymanie dobrostanu zdrowotnego i odprężenie.

     

    Kategoria

    • Body & Mind
    • Siła
    • Wzmacnianie
  • Zdrowy kręgosłup

    profilaktyka i terapia w jednym

    Trening składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia polecane dla osób zdrowych jako zajęcia prozdrowotne, jak również dla osób z niegroźnymi dysfunkcjami kręgosłupa.

    Kategoria

    • Body & Mind
    • Wzmacnianie
  • Zumba

    Zumba

    Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist …. i wiele innych.