Jak korzystać ze strefy klienta

Aby móc zalogować się do strefy klienta powinieneś:

– posiadać aktualny profil w naszym klubie.
– podać swój poprawny adres e-mail w recepcji klubu.

Jeśli masz to za sobą drogi Klubowiczu, prosimy kliknąć w nawigacji na stronie www w link strefa klienta,  po przeniesieniu na stronę z oknem logowania prosimy:

– w polu login wpisać adres e-mail, podany podczas rejestracji w klubie
– w polu hasło podać ciąg znaków, który otrzymałeś na swój adres e-mail lub dostałeś w recepcji klubu.
– kliknąć  w przycisk “Zaloguj”.

Jeśli występują problemy z zalogowaniem, prosimy o kontakt z naszą recepcją w celu weryfikacji poprawności adresu e-mail oraz hasła.

Po zalogowania się do strefy klienta zalecamy zmianę hasła, aby było dla Ciebie łatwe do zapamiętania. Możesz tego dokonać poprzez kliknięcie w zakładkę “Dane personalne” a następnie w przycisk “Zmień hasło”.

Rezerwacja zajęć

Aby móc zapisać się na zajęcia należy kliknąć w zakładkę “Kalendarz zajęć” i wybrać interesujące Cię zajęcie. Po przeniesieniu na stronę “Podsumowanie i zapis na zajęcie” należy kliknąć w przycisk “Zapisz”. Jeśli na wybrane zajęcia nie możesz się zapisać to znaczy że właśnie trwają lub już się odbyły.

Wycofanie rezerwacji na zajęcia
Istnieje możliwość wycofania się z rezerwacji miejsca na zajęcia. Aby tego dokonać będąc zalogowanym do panelu należy kliknąć w zakładkę „Strefa Klienta” i na karcie „Ważne informacje ” kliknąć  w przycisk „Idź do moich zajęć”. Zostanie wyświetlona lista zajęć, na które dokonana była w przeszłości rezerwacja.

Aby zrezygnować z zajęć należy kliknąć w przycisk „Zrezygnuj” obok zajęć.
Użytkownik zostanie poproszony o potwierdzenie decyzji.

[UWAGA] Wycofanie rezerwacji jest możliwe jeśli do zajęć pozostało więcej niż 2 godziny. (Regulamin)

Jeśli wszytko wykonałeś poprawnie otrzymasz potwierdzenie na Twój adres e-mail.